Utwór dnia - #177 - Sam Smith - Stay with Me

Zwycięzca BBC Sound of 2014 prezentuje nowy singiel.
Jak zwykle co piątek pora na coś luźniejszego. Tak, przyznaję się... Wątpiłem w Sama Smitha. Z jednej strony jego dotychczasowe mnie nie zachwycały, a z drugiej - była w nich iskierka czegoś, co mogło zwiastować naprawdę dobre nagranie w przyszłości. I doczekałem się! "Stay with Me" to najnowszy singiel artysty. Utwór będzie promował jego debiutancki album "In the Lonely Hour", który ukaże się 26 maja. Nie będę pisał, czego brakowało mi w twórczości Brytyjczyka, ale w nowym nagraniu znalazł receptę na dotarcie do mojej muzycznej duszy. Jest naprawdę dobry refren, z gospelowymi chórkami i nawiązaniami do soulu. Pierwsze skojarzenie? Emeli Sandé. Na debiutanckim krążku Sama będzie można znaleźć utwór napisany przez lidera Cherry Ghost (o których pisałem wczoraj), co sprawia, że na "In the Lonely Hour" będę czekał z ciekawością.

Utwór dnia - #177 - Sam Smith - Stay with Me Utwór dnia - #177 - Sam Smith - Stay with Me Reviewed by michal91d on 28.3.14 Rating: 5

Brak komentarzy