Utwór dnia - #41 - Birdy - Wings

Kiedy rosną skrzydła...
Przyznam się, że miałem spore obawy przed premierą nowego singla Birdy. Jedyne autorskie nagranie na jej debiutanckim albumie było niezłe, ale nie miało w sobie nic przyciągającego. Bałem się, że z nowym utworem będzie podobnie. Jakie to szczęście, że się myliłem!
Złapała mnie, chwyciła za serce, za najskrytsze zakamarki mojej muzycznej duszy, tworząc utwór przypominający najpiękniejsze rozwinięcie utworu Coldplay. Mówię tu o "Politik", do którego końcówki nawiązuje nagranie tej młodej artystki. Nie spodziewałem się, że przy pierwszym przesłuchaniu "Wings" na mojej skórze pojawią się ciarki. Można jeszcze wspomnieć o podobieństwie do "Hold Me" Toma Odella i "Stop and Stare" OneRepublic, lecz mimo wszystko Birdy udało się stworzyć własny klimat, jej własny muzyczny świat, do którego zaprasza słuchacza.
Birdy, przepraszam, że w Ciebie wątpiłem. Jesteś wielka!

Utwór dnia - #41 - Birdy - Wings Utwór dnia - #41 - Birdy - Wings Reviewed by michal91d on 23.7.13 Rating: 5

1 komentarz

  1. Kto by pomyślał, że z tej infantylnej dziewuszki wyrośnie taka perełka.

    OdpowiedzUsuń