Niezagubieni #1

Odkąd intensywnie zacząłem prowadzić bloga, codziennie publikując utwory dnia, do głowy przyszła mi myśl, żeby spisywać wszystkie interesujące nagrania. Cześć z nich pojawiła się na blogu zgodnie z planem, ale są też piosenki, które wciąż figurują na mojej liście. Miały pojawić się jako utwory dnia lub polecanki, ale z różnych względów tak się nie stało: albo zapomniałem, albo nie wypadało ich już wstawiać, albo po prostu nie miałem czasu, a cześć z nich pojawiła się tylko na spotifajowej playliście.
Chciałem się z Wami podzielić tymi utworami, bo choć niektóre mają na karku już kilka miesięcy, to są warte Waszej uwagi (a przynajmniej tak mi się wydaje). Takie zestawienia będą pojawiały się okazjonalnie, w zależności od nagromadzenia dobrej muzyki.

P.S. Nawet teraz słuchając niektórych utworów, myślę sobie, że może nie wszystko stracone i jeszcze pojawią się w osobnym tekście.
Niezagubieni #1 Niezagubieni #1 Reviewed by michal91d on 8.5.14 Rating: 5

Brak komentarzy