Playlista: Mixtape #39


Ale ten tydzień szybko zleciał. Jeszcze kilka dni temu dzieliłem się z Wami najnowszymi nagraniami Years & Years i PHASES, a tu przybyła kolejna porcja nowej muzyki. Dzisiejszy Mixtape rozpoczyna nagranie, od którego ostatnio nie mogę się uwolnić - estońska propozycja na Eurowizję, czyli Elina Born i Stig Rästa z "Goodbye To Yesterday". Zaraz po nich pojawia się Eric Hutchinson, czyli chłopak, którego nie tak dawno skreśliłem, ponieważ wydawało mi się, że za bardzo wsiąknął w świat nijakiego popu. Jak to dobrze się pomylić! W poniedziałek na stronie bloga na Facebooku dzieliłem się z Wami teledyskiem do utworu "TV" Eves the Behavour, a już następnego dnia mogliśmy posłuchać najnowszego singla artystki. Jego także znajdziecie na playliście. Co mnie bardzo cieszy, chłopaki z POP ETC wracają na właściwe tory. Po wydaniu kiepskiej (bo tak to trzeba nazwać) debiutanckiej płyty, zasypują nas całkiem udanymi nagraniami. Jednym z nich jest "Bad Break" utrzymane w stylistyce popu i rocka lat 80. Muzykę w podobnym klimacie tworzą także Bora York, Prides oraz Pleasure Beach. Ci drudzy właśnie przygotowują się do premiery debiutanckiego krążka, a nagranie "Messiah" będzie pierwszym singlem z tego wydawnictwa. Końcówka playlisty to już znacznie spokojniejsze brzmienia. Zaczną The Gorgeous Chans, później pojawi się Samm Henshaw, a całość Mixtape'u zamknie Mike Dignam, o którym pisałem kiedyś na blogu przy okazji nagrania "Hurt".
  Źródło zdjęcia: http://www.tenementtv.com/wp-content/uploads/2014/04/pRIDES.jpg
Playlista: Mixtape #39 Playlista: Mixtape #39 Reviewed by michal91d on 21.5.15 Rating: 5

Brak komentarzy