Sound of 2013 [wstęp]

   Postanowiłem kontynuować zapoczątkowany rok temu cykl i przedstawić Wam interesujących artystów, którzy mają szansę osiągnąć sukces w nadchodzącym roku. Przeszukałem wiele muzycznych stron, przebrnąłem przez wiele zestawień, by wybrać to, co według mnie najbardziej interesujące i najciekawsze.
W tym roku, nie dość, że prezentację rozpoczynam znacznie wcześniej, to jest ona poszerzona o 8 wykonawców. Wynika to z faktu, że naprawdę ciężko było mi się zdecydować jedynie na dwunastkę, pomijając tylu ciekawych artystów. Tym samym zestawienie będzie liczyło 20 nowych (i niekoniecznie nowych) twarzy.
Zasady podobne jak w plebiscycie BBC - brak wydanego albumu oraz brak singla w UK 40.

Na początek jednak chciałbym zaprezentować 15 artystów, którym nie udało się wejść do dwudziestki zestawienia. Każdy z nich ma potencjał, by stworzyć coś naprawdę dobrego w przyszłości. 
W kolejności alfabetycznej:
Arlissa
Art of Sleeping
City Calm Down
Duologue
Jamie N Commons
Josh Kumra
Liam Bailey
Matt Corby
New Ivory
Northeast Party House
Secret Company
The Family Rain
The Jungle Giants
The Night
The Robbie Boyd Band

Poza tym dodałbym jeszcze wykonawców z mojego zeszłorocznego zestawienia: Cave Birds i The Good Natured.

Prezentację dwudziestki rozpocznę jutro.


 
Sound of 2013 [wstęp] Sound of 2013 [wstęp] Reviewed by michal91d on 26.12.12 Rating: 5

2 komentarze

  1. New Ivory - całkiem dobrze brzmi! Z wymienionych udało mi się kiedyś na YT natrafić na The Jungle Giants i to było mega pozytywne odkrycie. Reszta do nadrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na blogu true-villain.blog.pl ukazała się nowa notka. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń