Utwór dnia #39 - The Night VI - Thinking of You

Piękno pod osłoną nocy.
Kilka miesięcy temu, dość przypadkowo, natrafiłem na utwór "Strangers" grupy The Night. Muszę się przyznać, że przez moment straciłem ich z pola widzenia i trochę zapomniałem o ich istnieniu. Jednak ostatnich kilka miesięcy spędzili na intensywnym nagrywaniu nowego materiału i teraz wracają jako The Night VI. Podpisali kontrakt z wytwórnią Parlophone, a ich debiutancka epka "Still Thinking of You" ukaże się 12 sierpnia tego roku. 
Promuje ją singiel "Thinking of You", który posiada to wszystko, czym zachwycili mnie przy okazji utworu "Strangers". Jest fantastyczny, lekko rozmarzony wokal, świetne harmonie w refrenie i naprawdę piękny aranż. Słychać tu niesamowicie duży potencjał, który już wkrótce może przerodzić się w międzynarodowy sukces. Pierwszym skojarzeniem przychodzącym do głowy przy okazji odsłuchiwania nagrań grupy The Night VI to The Pierces. Z tą samą lekkością potrafią przeprowadzać słuchacza od początku utworu, aż do jego końca. Można odnieść wrażenie, że następuje on za szybko i aż chciałoby się, żeby muzyka The Night VI płynęła dalej.

Utwór dnia #39 - The Night VI - Thinking of You Utwór dnia #39 - The Night VI - Thinking of You Reviewed by michal91d on 4.6.13 Rating: 5

2 komentarze

  1. Cholera, to jest piękne. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zapomniałam o nich na dłuższą chwilę, ale takim powrotem myślę, że zapewnili sobie u mnie stałe miejsce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń