Utwór dnia - #251: alt-J - Hunger of the Pine

Głód muzyki Alt-J.
Czy Wy też go czuliście? Czy jesteście nasyceni? Ja nie. Ale od początku. To nie jest tak, że właśnie dzisiaj usłyszałem ten utwór i z opóźnionym zapłonem krzyczę: "słuchajcie ludzie jakie to jest dobre". "Hunger of the Pine" pojawiło się chyba na wszystkich ważniejszych stronach muzycznych, a blogosfera wręcz oszalała po jego premierze. Ja po prostu musiałem na spokojnie przemyśleć i przetrawić najnowsze dokonanie Brytyjczyków. Moje pierwsze odczucia po premierze ich nowego singla były pozytywne, choć czegoś mi brakowało. Dziś już wiem czego - luzu i takiego płynięcia melodii jak na debiutanckim albumie (Anglicy określają to słowem flow). Ale chyba mogę powiedzieć, że w pełni przekonałem się do nowego nagrania Alt-J. Jest inaczej - aranżacja jest bardziej rozbudowana, przemyślana, a do głowy przychodzą dokonania Woodkida. Chcę już usłyszeć więcej, chcę wiedzieć co wykombinowali ci znakomici Brytyjczycy. Płyta "This is All Yours" ukaże się 17 września i już nie mogę się doczekać.

Utwór dnia - #251: alt-J - Hunger of the Pine Utwór dnia - #251: alt-J - Hunger of the Pine Reviewed by michal91d on 1.7.14 Rating: 5

Brak komentarzy