Utwór dnia #287: RHODES - Breathe

Specjalista od łagodnych melodii.
Chyba nie muszę Wam przypominać jak bardzo lubię Rhodes. Zachwycił mnie swoją debiutancką epką, trafił na moją listę Sound of 2014 i od tego czasu uważnie śledzę jego dobrze zapowiadającą się karierę. Wczoraj artysta zaprezentował swój najnowszy utwór "Breathe", promujący epkę "Home", która ma się ukazać 19 października (jesień już tak blisko?). Fani młodego londyńczyka nie będą zawiedzeni, bo nagranie idealnie wpasowuje się w jego dotychczasową twórczość. Można jedynie odnieść wrażenie, że jest nieco łagodniej i delikatniej niż w przypadku nagrań z ostatniej epki "Morning". Znów zachwyca przepiękny i prosty refren. Mam wrażenie, że David jest specjalistą od tworzenia takich chwytających za serce refrenów. Ja znów jestem wciągnięty w jego muzyczny świat.

Utwór dnia #287: RHODES - Breathe Utwór dnia #287: RHODES - Breathe Reviewed by michal91d on 14.8.14 Rating: 5

Brak komentarzy