Utwór dnia #387: Death Cab for Cutie - Black Sun

Death Cab for Cutie zapowiadają nowy album.
O najnowszym krążku amerykańskiej formacji Death Cab for Cutie "Kintsugi" pisałem przy okazji najbardziej oczekiwanych przeze mnie premier tego roku. Wspominałem, że pierwszym singlem z tego wydawnictwa będzie utwór "Black Sun", lecz jeszcze wtedy nie mieliśmy możliwości jego przesłuchania. Jego premiera odbyła się dzisiaj i... muszę przyznać, że jest bardzo smakowicie. Pierwsza myśl? Słychać tu lekko trip-hopowe wpływy z drugiej połowy lat 90., sporo gitar, rewelacyjny klimat i jak zawsze świetny wokal Bena Gibbarda. Mam wrażenie, że to bardzo przyjemny powrót do przyszłości - Amerykanie nie silą się na przebojowość, ale stawiają na klimat, co przynosi znakomity efekt.

Źródło zdjęcia: http://diymag.com/2015/01/26/death-cab-for-cutie-stream-black-sun-the-first-track-from-kintsugi

P.S. Mam dla Was tyle świetnych nowych utworów, że nie wiem, jak zmieszczę je wszystkie na blogu, ale postaram się coś wykombinować. I jeszcze jedna obietnica - utwory dnia będą się pojawiały trochę wcześniej.
Utwór dnia #387: Death Cab for Cutie - Black Sun Utwór dnia #387: Death Cab for Cutie - Black Sun Reviewed by michal91d on 26.1.15 Rating: 5

Brak komentarzy