Utwór dnia #295: Coldplay - True Love

Najnowszy singiel z "Ghost Stories".
Pamiętacie moją recenzję albumu "Ghost Stories"? Pojawiło się w niej sporo narzekań jak na płytę mojego ulubionego zespołu. Od tego czasu trochę się zmieniło i choć wciąż uważam, że to najsłabsza płyta Coldplay, to odbieram ją odrobinę lepiej. Przez te kilka miesięcy najwięcej zyskało nagranie, które jest najnowszym singlem z tego wydawnictwa, czyli "True Love". Wciąż mogę narzekać na tekst, trącący banalnością, przekombinowanie połączone z nadmierną popowością, ale chyba odnalazłem w nim to, czego brakowało "Magic" czy "A Sky Full of Stars" - klimat starego dobrego Coldplay. Gdzieś pisałem, że to nagranie po gitarowym liftingu mogłoby się znaleźć na "X&Y", bo łagodnością refrenu blisko mu do "Swallowed in the Sea" czy "A Message" (choć ich poziomu nie osiąga). Mimo to "True Love" powoli wyrasta na mojego faworyta z "Ghost Stories". Kilka dni temu swoją premierę miał teledysk do tego utworu, którego głównym hasłem jest "Anything is possible" i za takie przesłania, którym dodatkowo towarzyszą urocze klipy, kocham ten zespół.


Źródło zdjęcia: http://www.musicuniverse.com.au/coldplay-announce-ghost-stories-sydney-promo-concert/
Utwór dnia #295: Coldplay - True Love Utwór dnia #295: Coldplay - True Love Reviewed by michal91d on 24.8.14 Rating: 5

Brak komentarzy