Utwór dnia #360: Lifehouse - Flight

Lifehouse zapowiadają nową płytę.
Lifehouse to dla mnie taki zespół od kilku pięknych piosenek. Nigdy nie porwali mnie całymi albumami, ale takich utworów jak "You and Me", "Everything" czy "Broken" ciągle słucham z wielką przyjemnością. Ostatni album Amerykanów - "Almeria" był dla mnie lekkim rozczarowaniem, ale wygląda na to, że wracają na właściwe tory. Singiel "Flight" zapowiada ich siódmy studyjny album ("Seven"), którego premiera planowana jest na początek przyszłego roku. Pod względem budowania utworu przypomina mi "Everything", choć podstawę stanowią dźwięki pianina, które pięknie wprowadzają w mocną końcówkę. Mógłbym napisać, że brzmi trochę staromodnie, ale wiem, że wciąż są fani takiego brzmienia. Ja również się do nich zaliczam.


Źródło zdjęcia:https://www.facebook.com/lifehouse
Utwór dnia #360: Lifehouse - Flight Utwór dnia #360: Lifehouse - Flight Reviewed by michal91d on 20.11.14 Rating: 5

Brak komentarzy