Utwór dnia #369: Gemma Hayes - Chasing

Gemma Hayes wraca!
Minęły już ponad trzy lata od premiery cudownie delikatnej płyty "Let It Break" Gemmy Hayes. Poznałem ją dzięki blogowi Daniela Kaszuby, który tak zachwycał się jej twórczością, że nie sposób było nie sprawdzić muzyki tej irlandzkiej artystki. To właśnie na wspomnianym wcześniej albumie znalazłem dwie perełki: "Shock to My System" i "Keep Running", które sprawiły, że zaprzyjaźniłem się z jej całą dotychczasową twórczością. W listopadzie tego roku, dzięki finansowej pomocy fanów, ukazała się jej najnowsza płyta "Bones + Longing", którą promuje singiel "Chasing". Choć tak naprawdę powstały dwie wersje tego nagrania: pierwsza - delikatna i mroczna, która spokojnie mogłaby się znaleźć na poprzednim krążku Gemmy, a także druga - w tzw. radio edit - elektroniczna, trochę w stylu nowego utworu Susanne Sundfør. Melodia jest jednak niezmienna i co ważniejsze, cudownie piękna. Posłuchajcie sami:

Źródło zdjęcia: http://gemmahayes.com
Utwór dnia #369: Gemma Hayes - Chasing Utwór dnia #369: Gemma Hayes - Chasing Reviewed by michal91d on 15.12.14 Rating: 5

1 komentarz

  1. Jestem oczarowana, ale chyba jednak pierwsza wersja przemawia do mnie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń