Playlista: Mixtape #42


Jak co czwartek mam dla Was nowy Mixtape. Zasady i główne kryteria doboru piosenek wyjaśniałem już tydzień temu, więc dziś przejdę od razu do prezentowania utworów. Na dobry początek nowy singiel Family of the Year. Powiem Wam, że "Make You Mine" może okazać się jeszcze większym przebojem niż "Hero". Zaraz po nim nowe nagranie chłopaków z Flyte, którzy parę miesięcy temu zachwycali mnie swoim "Light Me Up". Początek playlisty jest dość gitarowy, a Goldbirds, Sundara Karma oraz Gemini Club są tego najlepszym przykładem. Nic mnie bardziej nie ucieszyło dzisiejszego poranka niż wiadomość, że SOCIETY wracają z nowym nagraniem. "All That We've Become" było jednym z pierwszych "utworów dnia" na blogu, a "We All Have a Price to Pay" tylko zaostrzyło mój apetyt na ich debiutancki album. Poza tym na playliście znajdziecie także: Color Palette, The Earlies, City Calm Down oraz Bazart.

Źródło zdjęcia: http://exclaim.ca/Music/article/earlies_return_with_message_from_home_ep_share_new_track
Playlista: Mixtape #42 Playlista: Mixtape #42 Reviewed by michal91d on 11.6.15 Rating: 5

Brak komentarzy