Kolorowe playlisty #3: Granatowa (aka "Miasto nocą")


Ojej. Dawno mnie tutaj nie było. Przez przeróżne wydarzenia, często radosne i przyjemne, czas, który przeznaczałem na bloga i muzykę niebezpiecznie zbliżał się do zera. Mam dla Was kilka gotowych playlist (w zasadzie to są gotowe od kilku miesięcy, ale nie mam kiedy ich przedstawić) i chyba najwyższa pora na publikację z nich.
Od razu mam dla Was propozycję. Jak zauważyliście, cykl "Kolorowe playlisty" składa się zazwyczaj z dziesięciu utworów, którym towarzyszy pewien kolor. Ta dzisiejsza playlista jest dość wyjątkowa, ponieważ odnoszę wrażenie, że śmiało można byłoby ją poszerzyć o kolejnych kilkanaście nagrań, żeby stworzyć playlistę pod tytułem "Miasto nocą". Mam dla Was prośbę - jeśli będziecie chętni, żeby usłyszeć jeszcze więcej utworów w podobnym klimacie to dajcie znać tutaj lub na Facebooku - postaram się wkrótce stworzyć specjalny tematyczny zestaw nagrań. Dzisiejszej playliście towarzyszy kolor granatowy, choć równie dobrze mógłby to być neonowy róż. Zapraszam Was do samochodu i na przejażdżkę po ulicach wieczornego miasta.


P.S. Możecie podrzucić kilka utworów w podobnym, nocnym klimacie. Może uda się stworzyć coś fajnego!
Kolorowe playlisty #3: Granatowa (aka "Miasto nocą") Kolorowe playlisty #3: Granatowa (aka "Miasto nocą") Reviewed by michal91d on 4.8.16 Rating: 5

Brak komentarzy