Sound of 2014, czyli 14 artystów na nadchodzący rok - wstęp

Ostatnie miesiące roku to czas, w którym pojawia się wiele rankingów z artystami, którzy w najbliższym czasie mogą namieszać na muzycznej scenie. Od dwóch lat takie zestawienie pojawia się również na moim blogu. W tym roku postanowiłem zredukować liczbę przedstawianych muzyków do czternastu. Chciałem mieć pewność, że w tej czternastce znajdą się same przemyślane wybory. Młodych i dobrze zapowiadających się artystów jest mnóstwo, dlatego w dalszej części tekstu przedstawię kilkunastu, którym nie udało się wejść do podstawowego zestawienia. Zasady nie ulegają zmianie. Wciąż głównym warunkiem był brak wydanej płyty oraz brak singla w czterdziestce UK Charts. Nie brałem pod uwagę artystów, którzy pojawili się w mojej ubiegłorocznej dwudziestce. A mam wrażenie, że nadchodzący rok będzie stał pod znakiem Findlay oraz Wild Swim, których polecałem w Sound of 2013. Namieszać mogą również Luke Sital-Singh oraz The Good Natured, którzy wciąż szykują się do wydania debiutanckiego albumu.
Przed Wami lista 20 artystów, którym nie udało się załapać do podstawowego zestawienia, w kolejności alfabetycznej:

Podaję również link do playlisty w Soundcloud, gdzie można posłuchać Nieszczęśliwej 20: klik
Kto wie, może to właśnie w tej dwudziestce jest artysta, który w 2014 roku zrobi wielką karierę? 
A już teraz chciałbym Was zaprosić na prezentację właściwej części plebiscytu. Wydaje mi się, że pierwsza 14 jest bardzo różnorodna pod względem stylistycznym, więc mam nadzieję, że będzie ciekawie. 

Sound of 2014, czyli 14 artystów na nadchodzący rok - wstęp Sound of 2014, czyli 14 artystów na nadchodzący rok - wstęp Reviewed by michal91d on 29.11.13 Rating: 5

Brak komentarzy