Utwór dnia - #115 - Meg Myers - Desire

Drapieżny i wciągający utwór młodej artystki.
 Byłem pewny, że opisywałem już ten utwór na blogu przy okazji jego premiery kilka miesięcy temu. Przeszukałem wszystkie artykuły i jak się okazało, oprócz obecności na mojej liście, o "Desire" nie wspomniałem. Teraz, przy okazji premiery teledysku, warto to nadrobić. Meg Myers zadebiutowała w 2011 roku i od tego czasu zbiera wiele pochlebnych recenzji na całym świecie. 11 lutego ukaże się epka "Make a Shadow", na której znajdzie się nagranie "Desire", czyli mroczne, drapieżne połączenie popu i rocka. Momentami brzmienie gitary przypomina mi "Radio Bliss" grupy Born Blonde, a nagrania nie powstydziłyby się z pewnością Sinead O'Connor lub Alanis Morissette. Smakowity kąsek, ze specyficznym, ale i wchodzącym do głowy tekstem.

Utwór dnia - #115 - Meg Myers - Desire Utwór dnia - #115 - Meg Myers - Desire Reviewed by michal91d on 16.1.14 Rating: 5

Brak komentarzy