Playlista: Mixtape #23



Jest czwartek, więc pora na sporą dawkę nowej muzyki. Znów mam dla Was dziesięć utworów, które przewijały się przez moje głośniki przez ostatni tydzień. Już za kilka dni pojawi się też playlista zawierająca styczniowe utwory dnia, ale teraz w skrócie przedstawię Wam, czego możecie spodziewać się na dzisiejszej playliście. Całość otwierają chłopaki z grupy Wulf, którzy ponownie opublikowali utwór "Lairs" na swoim soundcloudowym profilu. Lord Huron szykuje się do wydania nowej płyty i już za kilka tygodni przekonamy się jak brzmi pierwszy oficjalny singiel z tego wydawnictwa, którym będzie nagranie "Fool for Love". Póki co poznaliśmy piękny zwiastun tego, co może nas czekać. Matt Woods i jego utwór pojawił się na blogu kilka dni temu, ale wciąż nie mogę się uwolnić od jego propozycji. Również w ubiegłym tygodniu przypomniałem sobie o uroczym coverze "74-75" w wykonaniu grupy Turin Brakes. Zaskoczył mnie zespół The Milk, gdyż zupełnie ominęła mnie premiera ich najnowszego nagrania. Apidae mają w sobie coś z Radiohead, a Andrea Triana porywa swoim lekko popowym kawałkiem. Poza tym nowe nagrania FMLYBND, Broken Back oraz Balthazar.

Źródło zdjęcia: https://soundcloud.com/fmlybnd
Playlista: Mixtape #23 Playlista: Mixtape #23 Reviewed by michal91d on 29.1.15 Rating: 5

Brak komentarzy