Playlista: Mixtape #30


Zeszłotygodniowa playlista była pełna akustycznych i bardziej folkowych kompozycji, więc dzisiejsza będzie zupełnie inna. Tak się złożyło, że znajdziecie na niej więcej soulowych i rozbudowanych utworów, choć nie zabraknie również gitarowego pazura. To będzie playlista z cyklu feel good. Całość rozpoczyna nowy singiel Seafret. Już miałem pisać, że nikt tak dzisiaj nie gra, że brakuje mi takiej muzyki, a tu proszę - "Atlantis" całkowicie zaspokaja moje muzyczne potrzeby. Więcej o tym nagraniu jutro w "Piosenkach tygodnia". Jody Brock zaprezentował nowe nagranie z nadchodzącej epki - bardziej soulowe niż "User", ale równie wciągające. "Renegades" to utwór X Ambassadors znanych choćby ze współpracy z Jamie N Commons przy okazji przebojowego "Jungle". Samm Henshaw oraz Elias to kolejne soulowe głosy na dzisiejszej playliście. Ostatnio na Wyspach Brytyjskich wrócił szał na piosenkę "Is It How You Feel?" The Preatures, więc i ja postanowiłem Wam o niej przypomnieć. Oprócz tego nowe nagrania Jamie xx, Nothing But Thieves oraz Colour the Atlas. Mixtape zamyka rozbudowany, nagrany trochę w stylu jak sprzed 10 lat utwór "Back Then" Formation.
Źródło zdjęcia: https://twitter.com/nbthieves
Playlista: Mixtape #30 Playlista: Mixtape #30 Reviewed by michal91d on 26.3.15 Rating: 5

Brak komentarzy