[AKTUALIZACJA] The End? Not now.


This is how it ends... 
Wygląda na to, że żywot bloga dobiega końca i na razie nie zanosi się na prędką reanimację. Jak mogliście zauważyć, w ostatnim czasie na blogu nie pojawiały się nowe teksty. Pomimo ciągłego odkrywania muzyki brakowało mi pomysłów, weny, czasu, by to opisać, a pojawiło się za to dużo niechęci do bloga i myśli, że doszedłem do ściany, której nie da się obecnie przekroczyć. I choć w międzyczasie stworzyłem kilka fajnych playlist, to myślę, że nie o to chodzi w pisaniu o muzyce, więc nawet ich nie publikowałem. 
Muzyczne Wędrowanie udaje się na niekreśloną przerwę. W głowie wciąż mam kilka pomysłów, które być może w przyszłości uda się zrealizować, ale ten udaje się na (chyba) zasłużony odpoczynek. Dziękuję, że byliście z Muzycznym Wędrowaniem tutaj, na Facebooku i Twitterze. Do przeczytania kiedyś!
AKTUALIZACJA: Zapraszam pod ten adres: http://www.muzycznewedrowanie.pl/2015/11/powrot-i-playlista-feel-warm.html
[AKTUALIZACJA] The End? Not now. [AKTUALIZACJA] The End? Not now. Reviewed by michal91d on 14.10.15 Rating: 5

Brak komentarzy