Playlista: Chilling: Men


Pomysł na tę playlistę zrodził się dość szybko i niespodziewanie, a to wszystko za sprawą nagrania "Finding Out Now" HAEVN, które polecałem Wam wczoraj na facebookowym profilu bloga. Pisałem, że to idealne połączenie twórczości Aquilo i Josefa Salvata, a w tle głowy już kiełkowała myśl: "A może by zebrać jeszcze kilkanaście podobnych nagrań?". Tak powstała nowa playlista - pełna męskich wokali, elektroniki, pokręconych i hipnotycznych rytmów, ale także klimatyczna, spokojna i idealna na chwilę wyciszenia. Tak, wiem... Pisałem już kilka razy, że elektronika nigdy nie wygra u mnie z "żywymi" instrumentami, stąd starałem się wybrać takie utwory, które nawet zagorzałemu przeciwnikowi elektronicznych brzmień mogą przypaść do gustu.
Powiem szczerze, że już dawno nie byłem tak zadowolony z kształtu stworzonej playlisty, więc tym bardziej zachęcam Was do jej przesłuchania. Znajdziecie na niej m.in. wspomnianych wcześniej Aquilo, Josefa Salvata, są też młodzi zdolni: Alex Vargas, Jack Garratt, Jaymes Young, Mikky Ekko, grupa Osca. Mam nadzieję, że odkryjecie coś dla siebie.



 Bezpośredni link: https://open.spotify.com/user/michal91d/playlist/16xRMSNnAxc9Q7gCdMJOiu

A już wkrótce na blogu pojawi się kilka innych playlist, które od tygodni czekają, żebyście się z nimi poznali.
Źródło zdjęcia: https://www.pexels.com/photo/city-man-person-skyline-1698/
Playlista: Chilling: Men Playlista: Chilling: Men Reviewed by michal91d on 17.9.15 Rating: 5

Brak komentarzy