Playlista: Świt


Czasem bywa tak, że pomysły na playlistę przychodzą do głowy zupełnie niespodziewanie. I jak to zazwyczaj bywa w przypadku niespodziewanych pomysłów - są dobre. Przyznam się, że miałem w głowie ponad pięć różnych nazw dla tej playlisty ("poranny las", "letnie poranki", "mgliste poranki" - to tylko trzy z nich), ale skończyło się na jednej - "Świt", a to dlatego, że uwielbiam letnie wschody słońca, uwielbiam ciszę i spokój, które im towarzyszą. Ich obserwowanie na żywo w moim przypadku nie zdarza się często i może dlatego traktuję je tak bardzo wyjątkowo. Kilka miesięcy temu przeżyłem absolutnie cudowny wschód słońca w okolicy pagórków, po całonocnej wędrówce i zdradzę Wam, że to jedno z najpiękniejszych wspomnień tego roku. Wczoraj pomyślałem sobie o tym, jaka muzyka byłaby idealnym podkładem do takich letnich wschodów słońca, a wszystko dzięki jednej piosence-inspiracji. Zebrało się ponad 30 nagrań, a playlista będzie wciąż aktualizowana. Starałem się unikać "smętów", ale wiecie jak to jest w moim przypadku. W większości muzyka może spodobać się fanom Bon Iver, Asgeira i podobnych, akustycznych brzmień. Troszkę nieskromnie dodam, że to chyba jedna z ładniejszych playlist jakie kiedykolwiek pojawiły się na tym blogu.
Miłego słuchania!


Bezpośredni link do playlisty: klik


P.S. Jeśli macie okazję rozpocząć dzień od spaceru po lesie lub będziecie mieli okazję zobaczyć letni wschód słońca, sprawicie mi ogromną radość, jeśli towarzyszyć Wam będzie ta playlista. 

Źródło zdjęcia: https://unsplash.com
Playlista: Świt Playlista: Świt Reviewed by michal91d on 10.6.16 Rating: 5

Brak komentarzy