Polecanki: Duologue - Operator

Pamiętacie Duologue? Byłem nimi zafascynowany przy okazji premiery nagrania "Push It", w którym tak cudownie połączyli elektronikę, delikatność i gitary. W kwietniu tego roku na rynku pojawiła się ich najnowsza epka "Memex". Świadomie nie pisałem o tym wydawnictwie, bo czekałem aż dojrzeje w mojej muzycznej duszy i... tak się stało. Chciałbym Wam przedstawić chyba najlepszy utwór z tej epki. Takiego nagrania z pewnością nie powstydziliby się panowie z Radiohead, gdyby wciąż pozostali przy bardziej eksperymentalnym brzmieniu. Nie narzekam już na brak gitar, bo ten bit wynagradza wszystko.


P.S. A na jutro mam przygotowane dwa świetne utwory od jednych z najlepszych artystów 2014 roku :)
Polecanki: Duologue - Operator Polecanki: Duologue - Operator Reviewed by michal91d on 21.5.14 Rating: 5

Brak komentarzy