Playlista: Mixtape #35


Może nie był to tak udany tydzień jak poprzedni, ale udało mi się znaleźć 10 utworów, którymi chciałbym się z Wami podzielić. Tym razem prawie w ogóle na playliście nie znajdziecie folkowych wpływów, choć o akustyczne dźwięki postara się polski projekt. Playlistę otwiera najnowszy singiel grupy Osca, od którego nie mogę się uwolnić. Pięknie rozwijają się ci młodzi Brytyjczycy. O grupie Secret Company chyba powoli zaczynałem zapominać, ale na całe szczęści przypomnieli o sobie za sprawą udanego nagrania "Holding On".  Wczoraj na Facebooku, zapowiadając dzisiejszą playlistę, wkleiłem "You and I" grupy HoneyHoney. Jest w tym utworze coś (czyżby skrzypce?), co przypomina mi o dokonaniach Noela Gallaghera. Przyznam się Wam, że nie słyszałem dotąd o zespole Cavalry, ale ich najnowsze nagranie brzmi naprawdę obiecująco. O soulową stronę dzisiejszej playlisty zadbają Adreya Triana oraz Lianne La Havas - obie z najnowszymi singlami zwiastującymi ich nadchodzące albumy. Poza tym znajdziecie jeszcze gitarowe zespoły: Marsicans, Crepes oraz Fast Romantics. Na koniec zostawiam Was z polskim utworem. Isle of Love znów zachwycili mnie prostotą i mnóstwem emocji, które można zawrzeć w czterech minutach.
Miłego słuchania!

Źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/weareosca
Playlista: Mixtape #35 Playlista: Mixtape #35 Reviewed by michal91d on 23.4.15 Rating: 5

Brak komentarzy