Utwór dnia #419: Osca - Smoke


Już dawno nie czekałem tak na wersję studyjną danego utworu jak na singiel grupy Osca. Miałem okazję słyszeć wersję demo nagrania, później kilka innych etapów jego powstawania, aż w końcu ostateczna wersja całkowicie spełniła moje oczekiwania. Zespół Osca powinniście już dobrze kojarzyć, ponieważ to moi ulubieńcy z ostatnich kilku miesięcy. Najpierw moją sympatię zyskali za sprawą "Blood", a później wszystkie nagrania z epki o tym tytule pojawiały się na moim blogu, za każdym razem utwierdzając mnie w przekonaniu co do talentu tych młodych Brytyjczyków. Ich najnowszym singlem jest utwór "Smoke", który został wyprodukowany przez Mikko Gordona (Femme, Alpines, Atoms for Peace). Tak mógłby brzmieć Coldplay z ery "Mylo Xyloto", gdyby postawił na delikatniejsze melodie, nie zapominając o stadionowym zacięciu. Tak brzmi nowoczesny rock, czerpiący inspiracje z wielu gatunków muzyki. Chłopaki z Osca powoli zaczynają opanowywać do perfekcji sztukę pisania wielkich refrenów, a do tego dokładają coraz więcej producenckich smaczków, co, mam nadzieję, przełoży się na ich przyszłą popularność. Epka "Smoke" ukaże się 1 czerwca nakładem Duly Noted Records.

Utwór dnia #419: Osca - Smoke Utwór dnia #419: Osca - Smoke Reviewed by michal91d on 21.4.15 Rating: 5

Brak komentarzy