Utwór dnia - #107 - Bombay Bicycle Club - Luna

 Są takie utwory, które potrafią zamieszać w głowie.
Nowy singiel Bombay Bicycle Club z pewnością może dołączyć do tej grupy. Pamiętam moje pierwsze zetknięcie się z muzyką Brytyjczyków. Pojawili się na jednej z list przebojów na mycharts.pl. Uporczywie starałem się przekonać do "Dust on the Ground", które porównywane było do twórczości Editors. Nie udało mi się. I tak działo się z każdym kolejnym singlem zespołu, aż do teraz. "Luna" uwiodła mnie nie tylko lekkością i melodyjnością, ale przede wszystkim cudownym, anielskim, żeńskim głosem. Do kogo należy ten piękny księżycowy damski wokal? To Rae Morris, o której pisałem przy okazji mojego plebiscytu Sound of 2013. Liczę na to, że w przypadku Bombay Bicycle Club będzie podobnie jak z Foals, których dotychczas zawsze omijałem i nie doceniałem, ale nowy album całkowicie mnie pochłonął. Krążek So Long, See You Tomorrow ukaże się 3 lutego, a "Luna" jest jego fantastyczną zapowiedzią.

Utwór dnia - #107 - Bombay Bicycle Club - Luna Utwór dnia - #107 - Bombay Bicycle Club - Luna Reviewed by michal91d on 8.1.14 Rating: 5

Brak komentarzy